Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2007 01:16 - Хакери печелят от обесването на Хюсеин
Автор: neronvylka Категория: Технологии   
Прочетен: 1513 Коментари: 4 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

В Интернет се наблюдава нова вълна от писма, носещи троянски коне, уж свързани с нов запис на екзекуцията на иракския диктатор Саддам Хюсеин.

Експерти на антивирусната компания F-Secure са открили три вида троянци, инсталиращи в компютърната система клавиатурен шпионин, който събира и изпраща на създателите си данни за достъп до банкови сметки. Това са вируси, наречени W32/Banload.BSW, W32/Banload.BSX и Trojan-downloader. Win32.Delf.acc. Приложенията, съдържащи вируси се наричат "video_sadan.exe" (Banload.BSW), "saddam.morto.scr" (Banload.BSX) и "sadan.exe" (Delf.acc).

От "Лаборатория Касперски" съобщават, че вече са взели мерки. Според представители на компанията, тези троянски програми са създадени в Бразилия.

Не мина и без "нигерийска схема" на измама, свързани с Хюсеин. Чрез спам се разпращат предложения да ви се зареди банковата сметка с част от наследството на диктатора. Жертвата е помолена да изпрати определена сума, за да се оформят официалните документи по превода.



Тагове:   Обесването,   Хюсеин,


Гласувай:
0




1. psychotical - Ужас!
26.01.2007 07:28
Еми нормално, до се очакваше нещо такова. Ма на мен ми е чудно...
Кой подяволите би се хванал на такава простотия!!!
цитирай
2. nightology123 - кофти звучи,но има и по-зле
30.01.2007 22:57
ми да предположим,че хванеш такъв вирус и нямаш никакви банкови сметки на компа,така все едно си го прецакал ще търси нещо което го няма,по опасни са вирусите,които ти скапват тотално компа
цитирай
3. vista - re
02.02.2007 00:17
XAXAXAXAXAXAXA това е за балъци :)
цитирай
4. анонимен - Вид измама
05.02.2007 14:17
И на мен ми се случи нещо подобно. Значи изпратиха ми поща, казвайки, че имат нужда от представител който да им превежда сумите в америка, понеже не приемали там чекове от англия. на моя адрес пристигна чек за 3000 паунда, който трябваше да вкарам в банката си и да им преведа 2700 чрез кеш агенция за преводи. усъмних се и не го направих. порових се и установих, че една седмица след като е вкаран фалшивия чек, банката може чак тогава да разбере, че е невалиден и да си изтегли парите обратно от банковата ми сметка. дотогава обаче се предполга да бях изпратил вече 2700 паунда... тъй че си оставаше за моя сметка. ТАКА ЧЕ ВНИМАВАЙТЕ ВСИЧКИ, ХУБАВИТЕ И ЛЕСНИ ПАРИ В ИНТЕРНЕТ ПОЧТИ НА 100% СА УЛОВКА, БЪДЕТЕ ПОДОЗРИТЕЛНИ КЪМ ВСИЧКО
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: neronvylka
Категория: Технологии
Прочетен: 12856
Постинги: 2
Коментари: 4
Гласове: 8
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол